Hello world!

Dette er første innlegg i bloggen om vesker og tilbehør….

Jeg elsker vesker!! Jeg leser om dem, drømmer om dem, kjenner på dem, lukter på dem og setter meg inn i historien bak dem,  historien bak designerne, historien bak de forskjellige kolleksjonene osv..

Dette har jeg hatt som hobby noen år nå og har lyst til å dele dette med flere. Det er ikke så mange i min nærmeste omgangskrets her i Norge som har samme interesse og jeg savner det å kunne skrive, diskturere og  dele denne lidenskapen med.

Er dere med meg???

Palermo PM med Steven Sprouse for LV Leopard Stole

Legg igjen en kommentar

