Hermes Cape Cod Double Tour…

Ja, jeg elsker vesker – …. og tilbehør…

Denne fantastisk vakre skjønnheten venter jeg i posten neste uke – jeg kan nesten ikke tro det før jeg står med den i hendene! Denne klokken har jeg ønsket meg lenge og jeg har faktisk solgt noen av veskene mine for å finansiere den….

Jeg har de smaleste håndleddene du kan tenke deg så noe annet en PM modellen var uaktuell. Selv om GM modellen kommer med datovisning i tillegg og er superlekker så vil urskiven så og si gå utenfor håndleddet på begge sider og da blir det plutselig ikke så lekkert lengre…😉

«The Cape Cod collection inspired by it namesake’s anchor-shaped peninsula. Inspired by sandy beaches and ocean visages, Henri d”Origny launched the Cape Cod collection in 1991. The unique steel cases mirror a solitary anchor chain link. The Cape Cod collection offers two quartz powered models. The Cape Cod pm features steel time only cases with clean stylized Arabic numerals shown on bright calfskin straps with the signature white Hermes stitching. The gm collection features steel cases with sweep seconds and a date window at 3 o’clock. Double Tour straps give either model an oh-so-chic double wrist-wrap.»

Legg igjen en kommentar

