Louis Vuitton Palermo PM

Nå er ikke dette av de nyeste Louis Vuitton veskene, den ble faktisk sluppet ut i butikkene så tidlig som 1. november, 2007 sammen med Tivoli vesken! Men jeg kjøpte den i august i år og dette er definitivt en av mine favoritter. Dette er den eneste vesken jeg har i Monogram  Canvas (i tillegg til min Keepall 50, men den skal jeg vise dere en annen dag).

Den er superfunksjonell med en lang skulderrem og to kortere for å bære den i armskroken. Størrelsen er perfekt da du får alt du trenger  -inkludert iPad’en med deg🙂

Innhold i Palermo PM

Skinnet begynner å få den berømte honningfargen på seg mens Canvas’en holder seg like perfekt som alltid på disse utrolig slitesterke veskene.  Steller du godt med den – har du den livet ut!

Fotomontasje Palermo PM

Bildene ovenfor er fra da vesken var ny, men jeg skal ta et en dag så dere får se hvordan den ser ut nå etter ca 3-4 måneder🙂

Legg igjen en kommentar

