Accessories, accessorize… Louis Vuitton!

Jeg var i Edinburgh  denne høsten – samme helg som «The Illustration Line» ble lansert.

Illustrasjonene til The illustration line kommer fra gamle reklametegninger Louis Vuitton har i sine arkiver.

Denne og en til kjøpte jeg med hjem;

Monogram Zippy Wallet with the balloons:

Innsiden er i fargen turkis. Ikke en farge jeg vanligvis faller for, men i dette tilfellet synse jeg den er helt nydelig!❤

Som jeg skrev kjøpte jeg en til;

Monogram Canvas Mini Pochette with the Fat lady and her luggage.

Baggasje er jo det Louis Vuitton først og fremst var kjent for. Han spesiallagde baggasje for folk som skulle på lange reiser til ukjente og ofte fuktig klima. Derfor Canvas som motstår det meste av både møkk og regn!

Bilder av mini Pochetten kommer i morgen🙂

//I was in Edinburgh in September, the same weekend that The Illustration Line was released.

The illustrations on the pieces from The Illustration Line comes from old advertising drawings. I bought a couple of pieces. Here I’ve shown you the zippy wallet with the balloons. //

Legg igjen en kommentar

