Eyecandy from Hermes..

Noe mer perfekt enn Hermes kan man vel ikke oppdrive i veskeverdenen… Ikke etter min mening hvertfall, de fleste ligger laangt utenfor min lommeboks-grense, men jeg er nå en veskedrømmer…😉

//In my opinion you can not find a bag closer to perfection than a Hermes bag.//

Denne damen er det vel like mange meninger om som det er stjerner på himmelen, men hun må være en av verdens mest stilfulle mennesker jeg vet om. Skulle gjerne hatt et par av hennes 100 Birkins😉

//There’s probably as many opinions about this lady as there are stars in the sky, but the fact is that she’s one of the most classic and stylish woman in the world, and I would love to own one or two of her Birkins… //

Om jeg aldri får en Birkin så kanskje en Constance blir min en dag?  De kommer i flere forskjellige størrelser (23 cm, 18 cm og 14 cm), forkjellige skinn og mange forskjellige farger, SHW og GHW.. Prisene er bare så vanvittige!!

For 20-25 år siden lå prisene på ca $1500 – for ca 10 år siden lå prisene på ca $3600 – i år ligger de på $6500 og OPPOVER. Vi snakker 40 – 50 000🙂

Men den er syyykt fin!!

Sac Roulis i Alligator er heller ikke så ille ;-)…

Tilslutt 4 varianter av Hermes Kelly Double Tour Bracelet❤

Flere av bildene har jeg funnet på bloggen til http://www.Bagaholicboy.com – en blog som er spennende å følge for dere som vil følge med på siste nytt på veskefronten🙂

Klikk på bildene så forstørrer de seg!

//Click on the images to enlarge//

//I’ve found the images on the blog http://www.bagaholicboy.com – a blog that’s well worth following if you like to be up to date about what’s going on in the bag world :)//

2 thoughts on “Eyecandy from Hermes..

Legg igjen en kommentar

