Favorite Alexander McQueen Skull Clutch..

Skulle gjerne hatt en slik en til lipglossen, telefonen og visakortet på julebordet…

//Would love to have one of these for the christmas party to hold my lipgloss, mobile phone and visa//

Kilde: Vogue.com

Skjerf får jeg virkelig aldri nok av – jeg er vel det en kan kalle skjerfavhengig… Føler meg naken i halsen uten – spesielt på denne årstiden.

Et Alexander McQueen skjerf står også høyt på ønskelisten og som dere sikkert allerede nå har mistanke om så er nok ønskelisten min over gjennomsnittet lang er jeg redd….

//I could never get enough scarves – I think I’m addicted.. Feel naked without one – especially at this time of the year. An Alexander McQueen scarf is one of the things on my over average long wish list….//

Kilde: fashionbombdaily.com

Kilde: Vogue.com

Legg igjen en kommentar

