Louis Vuitton Trocadero 30 as my Toiletry bag

 

Jeg hadde vært på utkikk etter toalettveske lenge, en solid en som tåler å være ute på reiser – samtidig som den ser pen ut på badet🙂

Alle Louis Vuitton sine toalettmapper ble for små syntes jeg – til jeg fikk se denne!! Nå er ikke dette en toalettmappe, men en veske og den har skulderrem… En stund hadde jeg den stående med skulderremmen rullet sammen, men jeg visste at jeg aldri kom til å bruke den som skulderveske noen gang så jeg gikk drastiske skritt tilverks….

Fram med tangen og jammen skal LV ha at de lager solide saker! For det var ikke bare å klippe av ringene remmen satt i – her måtte samboer trå til å ta i til han ble både rød og svett i pannen😀 Dette er nå et par år siden og den er perfekt!! Den kommer til å følge meg i mange, mange år fremover!

//I had been looking for a Toiletry bag for ages when I found this one. I found the regular pouches from LV too small, but the Trocadero 30 was perfect. I knew I was never going to wear it as a bag so my fiancee helped me remove the shoulder strap. It has already followed me on several trips in Norway, Greece, Scotland and Sweden //

Her er toalettmappen uten rem på hotelltur i Oslo, men den har også vært i Hellas, i Sverige, i Skotland mm;

Sammen med  min makeup pung, skjerf og Mark by Mark Jacobs skinnarmbånd.

Legg igjen en kommentar

