Chanel’s new colors for Spring/Summer 2012

I’v been on a wait list for nail polish once in my life – and that was for the Chanel Particuliere. How crazy can it get???

This is still one of my favorite colors of nail polish. Now Chanel has come out with 3 new colors for this spring/summer and here they are!

Say hello to April, May and June! I’m quite sure April will be my favorite

– which one do you like the most?

Maybe you should put your name on the list at your beauty shop already this week if you want to be one of the first to get it?

For now I’ll stick to my black nails a little longer – but when the spring comes I know that I’ll long for brighter and happier colors😀

14 thoughts on “Chanel’s new colors for Spring/Summer 2012

    • Jeg er faktisk ikke helt sikker på når de kommer ut i butikk ennå (i USA skal de komme ut i butikk i januar), men sjekk med ditt parfymeri så kanskje de har litt inside information på det😉
      Det kommer ut en til faktisk, som skal bli lansert i mai, ved navn Attraction. Denne ble designet spesielt for Spring/Summer 2012 showet Chanel hadde tidligere denne uken. Denne skal visstnok være perlehvit i fargen.

  1. Hohoh, har aldri stått på venteliste for neglelakk, nei. You’re crazy!😀

    /Takk for så fine ord, snill du er! Du er hjertelig velkommen tilbake!

    • Tusen takk! Jeg er veldig glad i den.

      Har solgt masse av vesker og ting for å få råd til nytt på ønskelisen, men nå har jeg de tingene jeg er veldig glad i å så heretter skal jeg kose meg med disse og heller spare hvis jeg finner noe nytt jeg vil ha… Det vil bli færre ting og sjeldnere kjøp, men da blir man jo også ekstra glad når en til slutt får ønsket oppfyllt!🙂

Legg igjen en kommentar

