My collection 2 – Louis Vuitton Keepall 50

The first Keepall I had was an old Keepall 60 which I bought on Ebay. It was from the year 1989 but in super good condition.

The husband of the woman who sold it to me said that in fact she took better care of her bags than her husband…🙂

I used it several times and the only thing I missed was that it didn’t have a shoulder strap. Even if it’s not that heavy – carrying a bag with clothes, your toiletry pouch, an extra pair of shoes etc in your hand feels really heavy after just a few minutes!

So after a year I sold it and started saving for a brand new one – with a shoulder strap! In March 2011 I called my store and my SA there even offered to heatstamp my initials on the tag. They do it to everybody for free if you ask, but I didn’t think of it before she asked me. It turned out really nice!

Keepall 50 with shoulderstrap

14 thoughts on “My collection 2 – Louis Vuitton Keepall 50

  1. Kjempe fin🙂 Jeg skal kjøpe meg min første Louis Vuitton veske ganske så snart, men jeg greier ikke helt bestemme meg for hvem jeg vil ha enda, hehe!

      • Det står mellom Speedy 35, Alma, eller Canvas neverfull! Enten i monogram eller Damier ebene, er i grunn usikker på det også. Har du noen tips til meg?🙂

      • Camilla; Jeg hadde en Speedy 35 (beste størrelsen etter min mening). Den var i Damier Azur og som alle andre vesker jeg har solgt skulle jeg gjerne hatt den tilbake😉 Det som var minuset var at jeg er litt avhengig av å kunne slenge den over skulderen og gjerne crossbody innimellom. Men det kan godt være at jeg kjøper tilbake en i enten Damier Azur eller Monogram! Dette er jo den ultimate icon vesken fra Louis Vuitton. Nå også med skulderrem forresten! Har du sjekket ut Speedy Bandouliere? Hva synes du om den?
        Neverfull MM har jeg også hatt.. Den savner jeg minst like mye! Superpraktisk veske som rommer alt du måtte ønske å dra med deg🙂 Jeg brukte den fra alt til jobbveske, stellebag og håndbagasje på flyet.
        Alma har jeg aldri tenkt på å kjøpe. Jeg ser den på andre og kan synes den er litt fin, men.. nei. Ikke min smak, men heldigvis er vi forskjellige! Kjedelig hvis alle skulle likt det samme🙂 Lykke til! Jeg vil veldig gjerne høre hva du velger til slutt og hvis du har lyst hadde det vært kjempemoro om du ville sendt et bilde av vesken du kjøper (og gjerne deg) så kan jeg skrive en liten sak om den!?

      • Så gode idé, det kan jeg gjøre!:) Skal oppdatere deg når jeg har fått kjøpt meg!

Legg igjen en kommentar

