Winterholidays on an isle just outside Stavanger – part 1

Ready – Steady – Go!

Traveling with a little child and her backpack – one suitcase and one bag was enough to handle so the PS11 was the only one this time..

At the airport they have quite a few nice Mulberry bags and I took a couple of snapshots…

This is a picture from the only day with sunshine;

The boat trip to and from the isle was something new and exiting!

This is what the weather was the rest of the week – but the scenery is so beautiful, the temperature so nice and the company so perfect that it didn’t matter!

Look at this!

13 thoughts on “Winterholidays on an isle just outside Stavanger – part 1

  1. Det er fint her på vestlandet😉 Vi hadde sol i to dager på vår side av byen. Rart hvor forskjellig det kan være bare et par mil unna🙂

    • Ja, jeg tenkte faktisk på deg og Synnøve da jeg var i byen🙂
      Det er helt fantastisk vakkert der, både på Vassøy – der jeg var – og i Stavanger by. Jeg var bokstavelig tatt bergtatt på vandringen rundt øya.
      Bare så synd jeg ikke hadde med speilreflekskameraet…

  2. Det er på gradermoen, ikke sant? Jeg var innom og hilste på den Bayswater satchelen på søndag, de er så fine! Nå som basisveskene i svart er på plass begynner man jo å drømme om kirsebærrødt og flaskegrønt, men jeg får vel strengt tatt ikke lov til å kjøpe flere nå🙂

  3. Jepp, det er på Gardermoen🙂 Jeg likte også spesielt godt den flaskegrønne fargen og den satchelen var veeldig fin.. Men som deg så jeg er vel strengt tatt banned sånn omtrent resten av evigheten tenker jeg… Men dukker det opp den perfekte i rødt…. Jaja, vi får se😉

  4. Åå, så fine bilder. Elsk på veska og vottene, passer jo perfekt til kverandre!! og vakre naturbilder, så fint det er der!! og eg sikler etter veskene!!

  5. Lekre bilder❤

    SV. Jeg vil jo si at du har en liten grad av flyskrekk i hvert fall. Kanskje du skal vurdere boken🙂 Den koster ikke mye, er lettlest og til tider ganske så morsom. Den har hjulpet meg ekstremt mye og er med på alle flyturer🙂 Anbefales❤

Legg igjen en kommentar

