A little pink Mulberry surprise!

Made a phonecall to Stine Benco Folland at Mulberry in Oslo on Tuesday and Wednesday I found this super cute gift wrapped bracelet in my mailbox!! She is so service minded and nothing is a problem when you ask her🙂

She makes the Mulberry store in Oslo a friendly and nice place that you want to visit more than once – and it’s not a bad thing that they have such beautiful bags and asseccories there either…

So this is the Peace Friendship bracelet in hot Fuchsia

I’ll let the pictures speak for themselves;

5 thoughts on “A little pink Mulberry surprise!

  1. Åååhhh den er SÅ fin!! Heldiggris!
    Jeg har tittet og siklet på Mulberry sine vårsmykker og det er så mye lekkert.
    Må dessverre konsentrere meg om sparing nå (kremt) da det har vært litt mye spring-shopping her.
    Kan jeg forresten spørre: har du erfaring med Shellac på tærne og da i forbindelse med varme, salt- og klorvann? Funker det?

    Klem
    Cecilie

    • Takk Cecilie🙂
      Når det gjelder Shellac på tær – er det helt genialt!
      Jeg la fransk manikyr på tærne før vi dro på to ukers badeferie (mest sjø og litt basseng) til Kreta i fjor sommer. Det satt som limt i 4-5 måneder!…. Da var det vokst ut såpass at jeg måtte fjerne det.

  2. Den var kjempeskjønn!

    Det er utrolig hyggelig med slike butikkansatte, men også ganske farlig. De får meg til å kjøpe alt :p

Legg igjen en kommentar

